Stampin Witches Sweet treats

Een van de mooie dingen die ik heb ervaren zijn de warme vriendschappen die zijn ontstaan door de bijeenkomsten, maar ook online van stampin up. Een van die warme vriendschappen is een aantal jaren geleden ontstaan tijdens het on stage evenement in Brussel. Ik heb daar Marrigje en haar man ontmoet. Vanaf moment een was er een klik en die is niet weg gegaan. We zien elkaar niet veel maar hebben toch wel bijna dagelijks contact via social media en persoonlijke berichten.

Samen met haar team heeft ze een blog waar ze iedere week een uitdaging op plaatst. Ik ben gevraagd om ook mee te doen aan die uitdagingen. Sommige vind ik wat makkelijker dan de andere maar ik probeer ze over het algemeen wel mee te doen.

Elke dinsdag word er om 20.00 uur een blog bericht geplaatst. Ik ga nu voortaan ook elke woensdag een blogbericht plaatsen waar ik de uitdaging van de week ervoor laat zien.

Vorige week was de uitdaging de stempel set sweet treats en ja met het mooie lente weer denkt iedereen natuurlijk gelijk aan ijsjes. Ik vind het een leuke set lekker zomers. en genoeg variatie mogelijk. Ik heb  daarmee deze kaarten gemaakt



Uit verschillende stempelssets heb ik teksten gecombineerd en dat afgewerkt met een een lekker ijsje. Deze set kaarten is nu onderweg naar down under. Ik doe mee aan een Rak groep maar daar later meer over . 

Voor nu een hele fijne dag.

Corinne




Reacties