ja en dan vliegt de tijd

Maandag is de afgelopen maand planner/project life maandag geweest. Ik was goed bezig maakte mijn agenda planning. Plande mijn blog berichten en dan ineens zijn er bijna zo 2 maandagen voorbij gevlogen dat ik geen berichtje heb gepost.

hoe kan dat geen idee, nou ja wel een beetje. Ik had alles tot net na onze vakantie goed voorbereid. Maar met alle drukte rondom de vakantie en ineens een andere job lag mijn creativiteit en mijn tijd zomaar in eens stil.

Ja jullie lezen het goed een nieuwe job. Ik ben naar de afdeling lenen gegaan binnen de bank en dat betekend ook weer aan de studie. Binnen een maand een WFT halen. Maar gelukkig heeft mijn overplaatsing ook een voordeel ik ga voortaan 32 uur werken. dat is toch wel een zaligheid. Streven is om deze maand het diploma te halen en dan heb ik straks weer echt Corinne Tijd. Ik was het studeren nu even zat dus toch even de tijd genomen om wat blog berichten te schrijven. Want tuurlijk ben ik nog steeds creatief bezig. Ik heb dat echt nodig om te ontspannen

Enige tijd geleden kwam ik een berichtje tegen van Shelly Brandon of iemand producten van haar wilde testen. Tuurlijk altijd. Kort daarop ontving ik ene prachtig pakket. Hoogglanzend papier (is soms leuke dan het doffe) en prachtige rubbons (die in een keer op het object plakte). Ik heb een paar prachtige project life pagina's gemaakt van ons tripje naar Brussel








Nu weer snel verder met de andere blogberichten met als doel toch regelmatig weer wat te plaatsen 

gr corinne


Reacties